Wednesday, July 16, 2008

CALON KP & NKP PUTRAJAYA

Pening-pening.........Mcm tuan yang empunya blog mypemuda.........Dia dah buat satu segmen untuk mengundi "pair" KP dan NKP Putrajaya 2008/2012. Aku ingat dah 3 kali bertukar calon-calon pair. Belum sempat pengundian ditutup dah ditukar........Apa barang kau buat nie.....Tak tetap pendirian......Itu sebab takut nak bertanding NKP.........Bila tengok result poll menyebelahi (mula-mula) Zaki & Tun.........Dia tukar pulak.......lepas tu bila tengok result menyebelahi Zaki & Yop........Tukar lagi.........bila nak habis da?......tak faham aku........Tapi bak kata orang pedulu apa, itu aku punya blog, ikut aku la........betul tu md noh.........aku cuma lahirkan rasa "Kesal" kerana kau nie asyik buat kerja tak habis, tak selari dengan status kau sebagai antara AJK Pem Bhgn yang "terbaik".

1 comment:

pakbelalang said...

kebodohan blogger seperti md noh ini tidak layak utk menjadi wakil mn2 calun politik utk berkempen mewakili pemuda putrajaya.jika dia nk pair dgn reza kenanga x tau lerrr pulak.