Wednesday, May 21, 2008

TALAM DUA MUKA

Nampaknya beberapa orang Zaki suka bermuka2......Di depan Yes Boss, tapi di belakang mereka lah yang mengutuknya........Mereka sebenarnya dikatakan telah bersekongkol dengan Khairun untuk menjatuhkan Zaki......kerana apa? Mungkin ada habuan yang lebih atau mungkin kerana kecewa atau mungkin ingin makan dari 2 kolam........Tapi hakiki, mereka kononnya telah berjaya ditarik ke kem Khairun.........Antara yang dikatakan terlibat adalah Razali Daiman, Zainol, Shah, Aziz Sukan, Aziz teleng, Nasar, Reza.........Adakah benar mereka bertindak demikian........Hanya yang empunya diri yang tahu........Jgnlah bermuka2 ckp terus terang.......Buat Khairun, awas, mereka juga mungkin memberi janji palsu padamu.......

5 comments:

panglimapemuda said...

DUNIAWI.....BIASE LA TU....

panglimapemuda said...

saya ada 1 soalan....dr segi cara penulisan mcm PSU zaki punya blog..........tak tau la betul ke tak.......sbb semua fakta betul dan tepat...kala x amri/amir/yob...zaidi x mungkin....sbb dia ni pemalas sikit...hebat lakonan mereka.....mcm ni kita nk pilih lg ke??????camon datuk zaki...jgn main2.....

paksanggup said...

apa bermuka2...demokrasi bisa lah...hairun ajak mkn2 aku dtg...tidak semestinya aku akan undi hairun sbgai KP putrajaya dgn hanya belanja mkn cmtu..apa perjuangan hairun utk menjadi kp putrajaya ??? sudah tentunya utk perniagaannya jauh skali utk membantu rakan2 pemuda caw yg daif pemikiran.

Unknown said...

Bab makan, sapa jemput kita makan. Tapi, kalau cerita bab perniagaan, apa yang Zaki setup untuk pemuda Putrajaya selama ini??? Dia yang jadi jutawan adalah. Maklumla koroni KJ. Antara masalah lembu Zaki termasuk Zaki sendiri ialah terlalu dan selalu sangat dengar membodohkan Pemuda Putrajaya yang dikatakan berkasta rendah, bukan lulusan universiti, kerja kerani, drebar, PAR, pembantu hospital yang daif pemikiran dll. Kalau dalam politik korang cakap camtu, nampak sangatlah korangtu yang bodoh dan tak sedar diri. Bukankah, sebahagian besar perwakilan tahun 2004 yang mengundi Zaki dulu terdiri dari golongan seperti ini. Tapi pelik jugak, Amir sekortupun PAR jugak. Dia tak terasake Zaki cakap camtu???? Dia nak naik title Abang Long kut!!!

paksanggup said...

zakiiiiiiiiiiiiiii budak tu dah cerita melarat larat psl u.....mmg u akan d tentang oleh nya ............... malu jika pegawai khas PM'tewas!!!!