Thursday, June 19, 2008

YOP KEMBALI

Sdr Yop dikatakan sudah kembali berlegar2 di Putrajaya..........Setelah lama tidak kelihatan semenjak dari pilihanraya..........Nampaknya jentera zaki (3 abdul, iaitu Abdul Yop, Abdul Zaidi dan Abdul Tom) sudah turun sepenuhnya untuk memastikan beliau terus kekal sebagai KP Putrajaya......Disamping itu Zaki juga semakin kerap kelihatan lepak di kedai mamak..........bagus la tu kalau dah ada keinsafan utk bersama2 dengan rakyat jelata.......sebab dengar2nya pemuda kata zaki tak pandai bergaul........kalau dah duduk kedai mamak boleh la bergaul dgn pem putrajaya....SYABAS.........teruskan misi anda walaupun dah masuk waktu kecedaraan.....moga2 ini bukan hanya waktu nak pemilihan.........pemimpin kena ikhlas.......

7 comments:

paksanggup said...

yoeb pasti akan menangkis segala impian balaci2 hairun utk bertapak d putrajaya......HIDUP ZAKi

paksanggup said...

yeob suka mkn kambing

Anonymous said...

Assalamualaikum,
selamat bertemu, sudah lama saya hanya menjadi pemerhati politik pemuda putrajaya, baru hari ini saya rasa penuh tanggungjawab terhadap tomahan2 yg dilemparkan kepada seorang lelaki bernama ybhg datuk ahmad zaki zahid KP UMNO putrajaya. umum mengetahui jasa2 datuk zaki terhadap pemuda putrajaya, kita sebagai manusia yg bersyukur tidak boleh menidakkan sesuatu perkara yg belaku atau mengiyakan perkara yg tidak belaku. Demi nama Allah sy cukup mengenali datuk zaki, beliau tidak lah seteruk yg sdr2 fikirkan, saya tidak dibayar,tidak mengampu beliau. percayalah saya akan mengbongkarkan satu demi satu FAKTA yg kita kurang tahu. mungkin kita terlepas pandang jasa2 org yg selalu membantu kita. pada saya pandangan dr antifitnah/antiwayang/paksanggup/
cikum/panglimapemuda dan blogers yg lain adalah pandangan peribadi. sy pun tak faham apa antara sebab2 beliau KURANG menyukai datuk zaki.hanya beliau shj yg tahu.

assalamualaikum.

bersambung--

Anonymous said...

edisi terhad.

ANTARA JASA-JASA DAN SUMBANGAN DATUK AHMAD ZAKI ZAHID.

1-SUMBANGAN DUIT RAYA / KAIN PELAIKAT DAN KUIH RAYA KPD AJK PEMUDA BHG / KP CAWANGAN

2-KUTIPAN TABUNG BANTUAN TSUNAMI PADA TAHUN 2005.

3-SEMASA TANAH RUNTUH DI P9 , DATUK AHMAD ZAKI TELAH MENYUMBANGKAN MAKANAN TERMASUK DUIT CASH SEBANYAK RM 2000 DI PENEMPATAN SEMENTARA DI P14 PD TAHUN 2007.

4-SEMUA PEMUDA CAWANGAN YG MENGHANTAR PASUKAN KE KEJOHANAN PIALA KETUA PEMUDAUMNO PUTRAJAYA TELAH MENDAPAY 1 SET JERSI PD THN 2006.

5-PEMBERIAN INSISTIF PELAJAR-PELAJAR CEMERLANG UPSR DAN PMR DIADAKAN TIAP2 TAHUN.

6-SEKOLAH P16 (CIKGU ZAINOL) SELALU MEMOHON SUMBANGAN PROGRAM YG DIANJURKAN OLEH SEK.

7-SUMBANGAN DUIT PERSEKOLAHAN ANAK2 AJK PEMUDA BHG. /KP CAW. DAN URUSETIA PEMUDA.

8-BANTUAN BUKU KAFA UTK ANAK2 PEMUDA.

9-BANTUAN PERIBADI CTHNYA:

a)-DUIT UTK KAWIN.
b)-DUIT BAYAR KETE YG NK KENA TARIK OLEH BANK.
c)-DUIT ANAK NK MASUK SEK.
d)-PINJAMAN PERIBADI UTK BERNIAGA.WALAUPUN GAGAL...
e)-BANTUAN MENDAPATKAN PEKERJAAN.
f)-BANTUAN DUIT JAMUAN RUMAH TERBUKA HARI RAYA.
g)-BANTUAN PROJEK2

10-SUMBANGAN KELAHIRAN / KEMATIAN.

OLEH ITU KITA TIDAK BOLEH MENIDAKKAN PERANAN DATUK ZAKI KPD SELURUH PEMUDA PUTRAJAYA.DENGAN ITU RUGILAH KITA SEBAGAI PEMUDA JIKA KITA TIDAK MEMBERI PELUANG KPD BELIAU UTK MEMBUKTIKAN BAHAWA BELIAU BOLEH MENJADI SEORANG KETUA YG SENTIASA MENJAGA PEMUDA2 PUTRAJAYA.SEKIAN WASSALAM.

BERSAMBUNG--

CiKOM said...

Salam,saya ade mendengar angin sepoi2 bahasa yang pada malam semalam(30 Jun 2008) di Kajang Mohd Noh bin Yunus telah mengisytiharkan dirinya akan bertanding naib ketua pemuda bhg.hehhehehe.Layak atau tidak terpulang kepada perwakilan.Nanti kita check it out.

Unknown said...

ADNAN MOHD NOR dah padam???
Kengkawan ade nampak dia tak....
Dia ni Naib Ketua Pemuda Putrajaya ker dah jadi mantan.... pemilihan belum bermula dah nyorok kat umah....
Pesanan kepada Nan, bawak2 lah belanje kengkawan.... dengar citer ko KEGUGURAN baru2 nih...

Unknown said...

Assalamualaikum..apalah nasib kita kita ni nanti bila mati ye sdr semua. tak habis2 buka aib, fitnah dan maki hamun sesama saudara seagama. kita ni megaku islam bagai nak gila apabila di tanya apa agama kita, tetapi apakah cara ini yang dituntut apabila nak memilih pemimpin?? tolong la jaga adap dan tatasusila apabila berbalas dalam blog, tak payah kita buat kerja kerja macam tu, malu kita bila orang lain dapat tau.. para perwakilan yg dipilih nanti tau pemimpin mana yang layak untuk mereka. kalau nak berkempen biar la kena caranya. kita tau kan apa balasan dan azab kalau cerita cerita kita ada unsur2 fitnah, mengaibkan seseorang. skg ni kalau orang yang kena fitnah tu berdoa pada ALLAH SWT jangan terkejut apabila ianya dibayar secara 'tunai'nanti.. kalau kita yang tanggung ok la, sebab kita yang bertanggungjawab tp kalau anak, isteri atau ibubapa yang kena tanggung macamana?? mohon pertimbangan sdr semua.